OBRAZY,OBRAZKI I GIFY....
Blog > Komentarze do wpisu

Ruchome emotikonki wielkanocne.

 

 

sobota, 24 marca 2012, aniagra13

Polecane wpisy

Komentarze
2013/03/22 18:05:39
Chciałabym umieć tworzyć takie cuda. Ale niestety .... czas ...
-
aniagra13
2013/03/23 11:56:12
ninelnsg5. Mnie już czasu nie brakuje,bo jestem na emeryturze,tylko zdrowie mi szwankuje,nie mogę siedzieć przy komputerze ze względu na oka.
Jak Ci sie podoba ta dziewczynka z koszyczkiem,którą umieściłam w zakładce.to możesz sobie ściągnąć,ale dopiero po piątym kliknięciu w nią sztuczka Ci się uda:)
-
2013/03/23 12:11:20
Wiem, co to znaczy mieć problemy ze wzrokiem, w kontakcie z ekranem komputerowym. Przez 10 lat miałam zakaz pracy z tym cudownym wynalazkiem, ze względu na nadwrażliwość i alergię. Spróbowałam zbuntować się - kupiłam laptop ze szkłem "krystalicznym" (nie znam się na tym, ale tak sprzedawca reklamował), dobrałam okulary ze specjalnymi szkłami i pracuję, nawet po wiele godzin. Ale dotychczas niewiele wiem, jak wykonać pewne działania. Zupełnie nie znam się na grafice i innych sprawach. Podstawowe działania mogę wykonać i na tym poprzestałam. Nie mam czasu na doskonalenie się w tym zakresie. Może w przyszłości to nadrobię, może, choć nie mam pewności, bo kończąc jedno zadanie - zaczynam drugie. Kiedyś usłyszałam takie powiedzenie, "żeby nie zwariować, trzeba pracować" - więc pracujmy i nie dajmy się zwariować! Pozdrawiam Panią.
-
aniagra13
2013/03/23 14:29:02
Ninelnsg5.
To lekarze mi popsuli wzrok niewłaśiwymi lekami na inne dolegliwości.
Ostatnio lekarka pomyliła dawkę leku,kazała zażywać 12-krotnie większą dobową niż maxymalnie dopuszczalna.Po zażyciu leku dostałam palpitacji serca,poszła mi krew z uszu i nosa,prawie,że przestałam widzieć.Lekarz z pogotowia dał mi tylko zastrzyk uspokajający i kazał odrzucić lek .Teraz się leczę sama ziółkami ,dietą i powoli się wszystko jakby poprawia,ale wiem,że już nie będzie tak jak było.
Dziękuję Ci za odwiedziny i komentarz.


STATYSTYKI OD 2013.03.o1.

free counters



...